בהתחלה ננסה להבהיר את הבסיס לאסטרטגיית הקישורים ובהמשך נתבונן כיצד ניתן להשתמש באסטרטגיה זו לקבלת דירוג גבוה בתוצאות מנועי החיפוש. ראשית יש להבהיר מספר מונחים: קישורים נכנסים מביאים את הגולשים לעמוד מסוים באתר, זהו קישור יעיל, שמעלה את התנועה באתר ובכך ממלא אחר תנאי חשוב של האלגוריתמים של מנועי החיפוש. טיפ - ככל שהרשת הופכת למסחרית יותר, כך עולה חשיבותם של הקישורים לעמודי תוכן, מאחר ועוצמתו של האינטרנט היא ביכולתו לקשר בין מסמך ציבורי ומידע לבין מסמך ציבורי ומידע אחרים, לאתרי הבית תפקיד חשוב ביותר בכינון ושמירה על המותג ועל פונקציות שירות. הקישור לעמודי תוכן מבטל יתרונות אלה. טיפ נוסף - קישורים הדדיים הם תוצאה של הסכם בין שני בעלי אתרים לפיו הם ממקמים קישור הדדי זה באתרו של זה. המשתמשים הנפוצים ביותר בסוג זה של קישור הם אתרי אינטרנט בגודל קטן עד בינוני, שמעוניינים להעלות את הפופולאריות שלהם ואת דירוג האתר. קישורים טבעיים מובילים להרחבה בנושא מסוים; הם גלויים תמיד. טיפ אחרון חביב - הצטרפות למדריך קישורים היא הדרך להגיע לדירוג גבוה יותר של דף האינטרנט. על מנת להימנע מהעונשים שמטילים גוגל ומנועי חיפוש אחרים. תגיות: קישורים באינטרנט,אסטרטגיית קישורים,קישורים יוצאים,קישורים נכנסים,החלפת קישורים,מדריך קישורים |
אסטרטגיית קישורים - כדור בסיס
|