קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט

3 דברים בשיווק במנועי חיפוש

מנועי חיפוש משנים את האלגוריתמים שלהם כדי לשמור על התוצאה שלהם מעודכנת.

קישור הוא תהליך של התחברות לאתרים אחרים שרלוונטיים לשוק היעד שלכם שדורג גבוה.

גוגל, מחזיק  את האחוז הגדול ביותר של שוק מנועי החיפוש,מנועי חיפוש אחרים נוטים ללכת בעקבותיו של גוגל  כך השוק נע מהר יותר לכיוון הזה.

טיפים לבניית קישור חכם

כאשר בוחרים לאילו אתרים אתה רוצים ליצור קישור, יש לזכור מה מנועי החיפוש רוצים לראות:

 - מנועי חיפוש מחפשים תוצאות אורגניות.
אחד הדברים שאנו מנסים לעשות הוא לוודא שכל אחד הקישורים שלנו הוא רלוונטי
לסוג מסוים של עסקים .
אם האתר שלך מוכר איפור, קישור טבעי יהיה לאתר שנותן יישום טכניקות איפור.
קישור טבעי יהיה לאתר של שחקן מועדון המעריצים.

" אם זה לא קישור טבעי זה הולך להיות בעיה כלפי מנועי חיפוש "
 
 אריה גלר

- מנועי חיפוש מחפשים תוצאות עקביות, קישורים רבים בזמן קצר אינם בהכרח טובים יותר למעשה, אם אתרכם מקבל קישורים רבים מדי בבת אחת, כגון על ידי הצטרפות ל"חוות קישורים" דבר זה יכול למעשה לפגוע בדירוג שלכם.
 
השגת 20,000 קישורים  מ-PR1  או 13 קישורים  מ- PR3  אתה הולך למצוא את עצמך יורד בדירוג, מנועי חיפוש רוצים יותר איכות מאשר כמות.

- מנועי חיפוש מחפשים קישורים חד כיווניים.

קישורים הדדיים הם לעתים קרובות חברות אשר מעוניינות  להחליף קישורים הדדיים להגדיל את מספר הקישורים  שלהם.

האג'נדה שלנו אומרת:

"כאשר אתר אחד רוצה קישור לאתר אחר, זה מראה כי באתר האחר יש משהו בעל ערך "

חוק בל יעבור -   קישור בכיוון אחד שווה 20 פעמים ככל קישור הדדי

זה לוקח זמן להשיג מיקום טוב במנועי החיפוש, במיוחד עם מילות מפתח תחרותיות יותר.

כל ניסיון להערים על מנועי רשאי לעבוד קצת, אבל מנועי החיפוש נעשים יותר ויותר מתוחכמים, והם עשויים בסופו של דבר ל"הדביק" אותך, לא רק שהטריק שלך כבר לא יעבוד, אתה עשוי לקבל blackballed או להיענש בהורדת הדירוג שלך.

הדרך הטובה ביותר כדי להשיג דירוג גבוה היא לתת למנועי החיפוש את מה שהם

מחפשים תוכן טרי וטוב וקישורים רלוונטיים.

אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים

קידום ובניית אתרים

 








קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט