אם האתר שלך הוא רווחי עם פרסום PPC, דירוג גבוהה במנועי חיפוש הם גורם חשוב לשקול את שיפור הרווחיות, ככל שאתה עולה יותר במנועי החיפוש כך תעלה הרווחיות שלך.
תפריט הניווט שמופיע באתר שלך צריך לכלול כותרות של הדף שלך אם זה אפשרי. 2. בחר מילות מפתח פחות פופולאריות האם לא פשוט להשתמש במילות מפתח הפופולאריות ביותר - השוק הוא תחרותי, כך אתה צריך להיות בטוח ע"מ לכלול כמה מילות מפתח מיוחדות ביחס לאתר שלך. 3. בחר קישורים קשורים ודא כי אין לך הרבה קישורים רלוונטיים באתר שלך. 4. לעדכן את תוכן האתר אתה צריך לעדכן מעת לעת את התוכן של האתר שלך, אפילו אם זה רק שינוי קל. העכבישים של מנועי החיפוש נותנים דירוג טוב יותר לאתרי תוכן , רצוי לעדכן את האתר לעיתים קרובות ע"מ ליצור את האפקט בקידום אתרים . 5. רישום האתר למנועי חיפוש אתה צריך לשקול את העובדה כי מנועי חיפוש רבים לא אוהבים הגשות אוטומטית או הגשות מרובות לפיכך, להגיש פעם אחת בלבד ולא לעשות שימוש רב במספר הגשות של האתר ורישום כפול למנועי חיפוש. 6. הצטרף כמנוי וקרא חדשות על מנועי החיפוש. תמיד תהיה ערני לחדשות קידום אתרים - תמיד צריך להישאר מעודכנים באמצעות "הטכניקה" האחרונה – תכונה זו תעזור לך להישאר צעד אחד לפני המתחרים שלך. כשמדובר ברווח מסיבי בין אם אתה מוכר שירות או מוצר דירוג גבוה במנועי החיפוש יכול לגרום לך לנצח - שמרו על כללי המשחק ותהיו מרוצים. אריה גלר - תכל'ס קידום אתרים # קידום אתרים # |
טיפים לקידום אתרים בגוגל ישראל
|