קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט

איך משווקים אתר באינטרנט תוכן חרום "100"

חלפו להם הימים בהם אנשים שיננו כתובות אינטרנט כדי למצוא את המידע או השירות לו הם זקוקים.
פרט לכמה אתרים פופולאריים יוצאי דופן כמו, וואלה גוגל ועוד.
כיום גולשים מסתמכים יותר ויותר על מנועי החיפוש שימצאו להם את האתרים שמכילים את המידע או השרות הנדרש.
כתוצאה מכך, שיווק באינטרנט ובמנועי חיפוש הפך לכלי רב ערך לאתרי אינטרנט ומאפשר לגולשים ולחברות להגיע אל קהלי היעד שלהם.
ללא שיווק באינטרנט ובמנועי חיפוש, גם אתר איכותי מאד ומרהיב כטווס יתקשה להגיע לקהל רחב או ההפך.

הגורמים המשפיעים על דירוג הדף (PR):
קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO), הוא שיטה להעלאת דירוג האתר ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש.
על פי אחד המאמרים של מומחה SEO {לא עושים יח"צ לבחור} עשרת הגורמים העיקריים שיכולים להשפיע על דירוגו של מסמך רשת במנועי החיפוש העיקריים עבור מונח או משפט {מילת מפתח} מסוימים הם:
תג הכותרת
טקסט העוגן של הקישורים
מילות המפתח בטקסט
נגישות המסמך
אתר האינטרנט בנוי ע"פ W3  
קישורים אל המסמך מתוך האתר עצמו (הדפים הפנימיים) התחום העיקרי בו עוסק האתר
קישורים חיצוניים לדפים מקשרים
הפופולאריות של קישורי האתר בקהילת הנושא, הפופולאריות הגלובאלית של קישורי האתר וזיהוי מילות המפתח.
חשוב לשים לב לכך, שלמרות שדחיסות מילות המפתח משפיעה על דירוג הדף יש נטייה להתעלם ממשתנה זה מכיוון שהיא נחשב לטכניקה מוטלת בספק בשיווק באינטרנט כשמדובר על דחיסות של 70% עד 80% מהתוכן יראה כמו זיהום סביבתי במנועי חיפוש.

ההשפעה של תוכן עדכני על SEO:
לא מספיק שהאתר שלכם יתבצע ע"פ טכניקות SEO אחרות כמו אופטימיזציה של מטא תגיות וניתוח קישורים. תוכן עדכני, פירושו תוכן רלבנטי המתעדכן על בסיס קבוע של אחת ל......והוא חיוני להצלחת מאמצי הקידום.
למרות שגורם זה אינו ברשימת עשרת הגדולים שהזכרתי, הרי תוכן הוא גורם שחוזר ועולה במאמרי SEO כאחד הגורמים המשפיעים על דירוג הדף , ולא סתם תוכן, אלא העדכון וההתמדה ברענון התוכן ראו "אורביט וינטרפרש".
מאחר וזהו גורם שמוזכר תדיר במאמרים רבים בהם נתקלתי, כנראה שרענון תוכן הוא באמת גורם חשוב לדירוג הדף.
ידוע שמנועי חיפוש גדולים כמו גוגל מדרגים דפים לא רק על פי רלבנטיות התוכן אלא גם על פי מידת העדכניות שלו. תוכן מיושן יכול להוריד את הדירוג של אתר שמכל בחינה אחרת מעוצב מעולה ולהרוס את כל מאמצי SEO.
מצד שני, תוכן מעודכן תורם להצלחת מאמצי קידום האתר במנועי חיפוש.

הדרכים ליצירת תוכן עדכני על בסיס קבוע:
על מנת ש- SEO יצליח, התוכן שהאתר מכיל צריך להיות קריא למנוע החיפוש.
כותבי תוכן רגילים לא יכולים לדעת כיצד ניתן להפוך את התוכן שלהם קריא למנועי החיפוש.
כל מה שצריך כאן זו מערכת ניהול תוכן דינאמית, טובה, המבוססת על מאגר נתונים (CMS).
מערכות ניהול תוכן נראות קשות לתפעול אולם הן יחסית קלות ברגע שמבינים איך זה עובד ועוברים את שלב הלימוד ההתחלתי "מזל טוב".
אולם, לימוד השימוש בהן יכול להפוך בפועל למסובך. עדיף לקבל סיוע ממפתח רשת כשמתקינים מערכת לניהול תוכן.
CMS הן מערכות יעילות ביותר במיוחד לאתרים בעלי משתמשים רבים שיכולים לתרום לתוכן האתר.
למתחילים אני ממליץ על Mambo ו- PHPNuke או דודה ג'מילה {ג'ומלה} .
דרך נוספת להעברת תוכן עדכני ורענן על בסיס קבוע היא שימוש ביומן רשת, בלוג.
תִחזוק בלוג הוא דרך פשוטה וחסכונית לעדכון האתר שלכם.
בלוג טוב צריך להיות מעודכן כל הזמן, מלא במאמרים עשירים ומלאי מידע, ולאפשר לקוראים לפרסם תגובות.
על פי מאמר שכתב ....{לא עושים יח"צ}, פרט לאפשרות לרענן את התוכן לעיתים קרובות, בלוג שמשולב באתר יכול להוביל לתוצאות הרצויות הבאות:
• הוא יעלה את מספר הקישורים הנכנסים לאתר שלכם.
• הוא יעלה את תדירות הסריקה של אתרכם על ידי עכבישי הרשת (כתוצאה מהעדכון המתמשך של התוכן).
• הוא יגביר את האינטראקטיביות עבור המשתמש.
• יוביל לשיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש.

שניים מכלי הבלוג הטובים והפשוטים לשימוש שניתן לשלבם בתוך אתרים הם Blogger ו- Wordpress.

לאלו מבינינו שיש להם ראש קצת יותר טכנולוגי ויודעים כיצד להשתמש ב- Macromedia Dreamweaver, זוהי תוכנת עיצוב שיכולה לסייע לכם לעדכן את האתר ולשלוט בתוכנו טוב יותר.
עם Dreamweaver ניתן להוסיף ולשנות לא רק את התוכן הכתוב אלא גם את המראה הכולל.
החל מהצבעים ועד לגופנים ואפילו את עימודי האתר.
אולם אם אין לכם צורך בשליטה כזו באתר, ו-Dreamweaver קצת מפחיד אתכם, Macromedia Contribute יכולה להיות פיתרון טוב.
ישנן כמובן תוכנות עיצוב אחרות שתוכלו להשתמש בהן.

חשיבותו של תוכן מעודכן מעבר ליעדי SEO:
אחרי שהבנו כיצד להעביר תוכן מעודן וקולינארי על בסיס קבוע על מנת לשפר את דירוג האתר שלנו, חשוב לדעת שלסוגיה זו יש חשיבות והשפעה שהיא מעבר לשיפור דירוג אתרים.
פרט לתרומה להצלחת מאמצי SEO, תוכן מעודכן לא רק שיהפוך את האתר לראוי לתשומת ליבם של מנועי החיפוש, אלא בנוסף הוא יכול לסייע בשימור קהל האתר.
אנשים גולשים ברשת לא רק לצורך חיפוש מידע רלבנטי, אלא גם לצורך קבלת מידע מעודכן.
אחרי שאתר מסוים מופיע בתוצאות החיפוש וגולשים מתחילים להיכנס אליו, עדכון התוכן הוא זה שיגרום להם להמשיך ולבקר באתר.
אם התוכן באתר אינו מעודכן או שהוא מתעדכן רק לעיתים רחוקות ולא באופן סדיר, הסיכויים שקהל היעד ישוב באופן סדיר לאתר, אם בכלל, הם נמוכים מאד ואולי אפסיים מכיוון שהיום יש מגוון אתרים בכל נושא.
אפילו מאמצי SEO הגדולים ביותר יהיו על קרן הצבי אם קהל היעד מחליט שלא כדאי לו לבקר באתר.
לפיכך, תוכן עדכני ורענן הוא אחד מגורמי המפתח ל- SEO מוצלח ולאתר מוצלח.

אסטרטגיית קישורים

 








קידום אתר אינטרנט,יועץ אינטרנט,פרסום אתרים,בניית אתר אינטרנט